2 Ağustos 2010 Pazartesi

# lavanta keseleri # Tasarim

Romantik Lavanta Paketleri

GUNCELLEME: artık bu keseleri özel sipariş üzerine yapıyoruz. İletişim için instagram hesabı : http://instagram.com/happysweetgifts ve blog adresi http://happysweetgifts.blogspot.com/ bakabilirsiniz.



Çocukluk arkadaşım N. bu hafta sonu nişanlanıyor. Nişan aile arasında yakın akrabaların katılımıyla olacak ama....



ben birşeyler yapıp misafirlere bir hatıra bırakmak istedim.



ve bugün iş çıkışı Eminönü'ne uğradım. Biraz amerikan bezi, çiçek ve dantel aldım.



Düşündüğüm; dolaplara ve çamaşır aralarına koymak için mis kokulu lavanta paketleri yapmaktı, ve elbette romantik olmalıydı.



Amerikan bezlerini kesip diktim,  dikiş kısımlarının arka ortaya gelmesine dikkat ettim, çünkü ön tarafa yazı yazacaktım.



Tekstil kalemiyle baş harflarini ve tarihi yazdım, eski stil vintage bir görünüm olsun diye.


Sonra da ağzını kendir ipiyle bağladım ama resimde görülen dantelden de fiyonk yapacağım çiçeğin altına. Şimdilik bu numuneyi yapıp arkadaşıma gösterdim. Beğenisine göre hareket etmek için. O da çok beğenince çok sayıda kese dikmeye başladım. Tamamı bitince diğerleriyle birliktetüm keseleri ve  ilave olarak yapmak istediğim aynı stildeki yüzük yastığını yeniden paylaşırım.

....Sevgiler....

14 yorum:

  1. çok süper fikir ve şahane uğraş ellerin e sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus, gercekten daha iyisi olamazdi. Sen yaparsinda iyi olmaz mi. Arkadasinda cok mutlu olmustur.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine,emeğine sağlık çok zarif olmuş keseler:))Ahhh Eminönü 3 sene bitti görmeyeli şöyle doya doya dolaşmak kısmet olsa:))Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. cok guzel olmuslar gercekten ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  5. Şahane olmuşlar,ellerinize sağlık,bu arada bende sizin zincirli bolero dan başladım umarım becerebilirim...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Yazıya bayıldım :) O kadar düzgün yazmışsınız ki ben bir ara nakış mı ya da baskı mı diye çözemedim...
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler
    Sıla

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir fikir.Herkese senin gibi arkadaşlar diliyorum.Sevgiler.öptüm.....

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel şeyler böyle Allah herkeze sizin gibi arkadaş kısmet etsin:)

    YanıtlaSil
  9. Süper süper..Bayıldımmm.Çoook anlamlı bir hediye.Sıla ya katılıyorum yazılara inanamadım ne kadar düzgün..Harikasın

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzel olmuşlar ellerne sağlık gececeim

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş canım ellerine sağlık
    ömür boyu unutulmayacak bir hediye
    Arkadaşınada mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  12. Çok doğal ve alımlı gözüküyor.
    Aklıma yazdım :) Umarım bir gün
    kullanabilirim.
    Pamuk ya da elyaf onu nerede kullandın ¿

    YanıtlaSil
  13. keseler nispeten buyuk olduğu için içlerini komple lavanta doldurmak yerine biraz pamık ve biraz lavanta koydum, az miktarda yaparsanız sadece lavanta da konulabilir

    YanıtlaSil